Thursday, December 23, 2010

Hepi besday In Advance =)

salam hujan mendung
(aik..hujan lagi? mendung lagi?---> kenpius lee)

HEPI BESDAY IN ADVANCE!!!!
tuk adik aku..
even besday dye 25.12.1990
tapi kami 1 family celebrate her besday awal 3 hari
sbb takut terkelam kabut dgn mr.santa lak..haha.. (dongeng semata2)
sori k dear..
bukan ape...secara tiba2 je my mum cakap nak celebrate awal...(ntah ape mimpi my mum nak mkn kek besday..ngee=)...so, secara terkejut ye ..kami terus je beli kek...ingtkan nak sorok diam2 dr adik aku tu..tapi upe2 dye dah tahu bile ternampak aku yg bawak kek tu masuk umah..tapi pandai dooo..dye control buat2 xtahu..haha..menyampah aku (menyampah skill manja2 gitu keii).....adik aku ni jenis yg manja sikit..cepat merajuk (aku pun suke merajuk gak..ngee)..so, aku selalu kenakan adik aku..kan KANAK2 RIBENA???kihkih2...
HEPI BESDAY KANAK@ RINENA..
be more matured keii =)



bintang's memo: ada ke sumone celebrate besday in advance??