Friday, April 23, 2010

♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

KU BUKAN AKU

Lama sungguh hari berlalu
Hening malam menyiksaku
Bila bersendirian sepi jadi pilu

Kau pergi aku yang hilang
Sedikit pun hidup tak senang
Langit cerah ku renung mendung kelabu

Kerana diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Fikiran tak keruan
Jiwa rasa kekosongan
Diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Pulangkan dia ke pangkuanku

Yang digemar menjadi bosan
Sukarnya cari ketenteraman
Bila hati bersedih semuanya tak betul

Ku cuba setabah hati melupakan
Dirimu dari ingatan
Tapi semakin dicuba semakin rindu

p/s: kebowink nan lalu melayan lagu;)


Friday, April 16, 2010

rindu haikal & hakim

RINDU HAIKAL & HAKIM

video

p/s: xsabar nak tunggu haikal hakim balik m'sia ;))

Saturday, April 10, 2010

3 kucin itam (^_^)


kisah 3 kucin itam...pemilik ye aku, cik me dan cik ham..kira nya ksah 3 shabat la jugak :)...tp 3 nie kucin x diberi nama ye..memandangkan sijil lahir kucin x dikeluarkan..hihi (melalut di pagi yang dibuai angin sepoi2 bhasa..haha)..kucin nie aku beli kat mines..xingat da bile..tp last sem hari tu kot..tyme shopiin+jalan2 ngan cik me..cik ham..mula2 ingt xnk beli..tp mcm cute miut lak kucin tu..so,kami decide la beli ye.. 3 kucin RM10..so, jadi la empunye milik kucin tersebut...kucin tu kecik je...kaler ye pom menarik..x penah lagi aku tengok gabungan kaler itam + ungu..:p...rindu ye pada kucin tu..haha.(semakin sewel la aku ni)
.skunk ni,aku tgh pk mane lak aku letak kucin tu ea..
cik ham + cik me..: kucin korang tu masih ada dgn korang kah??

p/s: haha..bukan kucin betul2 pom ;p

NI LAH 3 KUCIN ITAM KAMI




Friday, April 2, 2010

dah bulan april??

tap..tup..tip..dah april..mac dah tinggalkan aku ..tanpa ade sesuatu pom memori yg tpahat dlm hati..yang terpahat, cume kayu pahat..haha (giles..semakin sewel..huahuaa)
blogger-emoticon.blogspot.com
giles + sewel = think sumthin
  1. pk bila mahu habis LI
  2. pk bila nk start balik stdi (sbb dah lame kempunan nk rasa ponteng kuliah.kih3)
  3. pk 'dia' yg semakin aku benci
  4. pk bila nk jupe 'cik ham,cik me,cik pa'
p/s: hati semakin sewel ;)