Thursday, June 24, 2010

ɐʇıǝ ʞıɔ ɥǝןo pǝbbɐʇıp

Malam nie aku dapat tag dari cik eita..

10’s ye cik eita


MyEm0.Com

Oke, tanpa aku buang masa yg ade...

Bek aku selesai tag ni b4 mata mula berlabuh..hehe

Aku mula kan sesi ng tag :


3 nama samaran aku

1. kami

2. ilah ( my original nick name)

3. oren + brown..hehe


5 tarikh penting dalam hidup kamu......

(sume tentang kami + kamu)

1. tarikh lahir aku

2. tarikh lahir my pakwe

3. bila aku jadi GF my pakwe..ngeh3

4. tarikh bertunang..ahaks



MyEm0.Com

( 4 je boleh x...malas nak sewel lagi )


5 perkara yang membuat kamu gembira..

1. bila my pakwe say I LOVE U LIKE A RIVER ( bcos its for forever) + i will say i lap u too~~

2. bila my pakwe say ‘I MISS U so muchhh’ + i wll say i miz u too~~

3. bila my pakwe call, n then talk manje3 ng aku..hehe

4. bila dpt kawen dgn pakwe aku..ngeee~~~

5. bila my pakwe ade di cc aku.......


( 6 boleh x..hahahaa)

6. bila aku ada anak..hahahhaa ( will becoming soon)


MyEm0.Com

5 tempat percutian idaman kamu....

( nak bagi reason jugak even xsuh dinyatakan sbb ye..haha)

1. Gunung Kinabalu (sbb x ramai org..so, romantis ckit kalau berhoneymoon..haha)

2. Cameron Highland (sbb sejuk....(*-*) )

3. Pulau Perhentian ( sbb ade perhentian kecil + perhentian besar..)

4. Pulau Pangkor (most romantics gateway)

5. Pulau Langkawi(Bebas cukai )

p/s: dalam msia je..1 MALAYSIA


5 sebab kamu jawab tag ini.....

1. dipakse oleh cik eita..huhu..(cik eita, its a joke ea->ditag oleh cik eita )

2. xde entri baru + bosan ngantok + penim2 nyamuk

3. tangan yg nak jwn..nop me

4. (4 sebab je .boleh x ea ..hehe)


5 orang yang nak di tag...

1.zhull90

2.cikguAfiq

3. maCy

4. doyah

5. aku gadis biasa


BINTANG"S MEMO: in sewel mode

MyEm0.Com