Monday, June 21, 2010

cinta & anugerah + inspector gadget :D

CINTA DAN ANUGERAH..



ape agak nye misteri cite nie eh? xpenah lagi aku terasa kegilaan meminati cite2 versi indon
maybe pelakon2 ye cantik + ensem kot..wakaka...ala, itu xpenting , tp yang most important ye kerjasama..macam wonderpet tu...(co'e, sewel ku telah kembali menemani, setelah sekian lame ye sewelku pergi bcuti )

cite nie mmg best la...aku paling suke tgk aira tu..comel ye dye..macam aku kn??..wakakaka (tak salah memuji diri sendiri tuk sekali sekala..hahaha)...memam kegilaan aku nak tgk cite tu tahap maksimum kot...ye ke maksimum??ntah le, konpius lak ...yang pasti cite BEST.disebabkan best cite tu, aku telah curik2 tgk ending cite nie..but still nak tengok jugak jalan cite ye sampai ending ye...boleh dikatakan aku takpenah lagi miss cite nie (padahal, dah miss 2 episod yg lepas sbb keadaan tuk tgk cite tak men izinkan..huhu)


berhantu ke cite tue eh??agak ye lah, aku patut upah penyiasat ' inspector gadget' kot..haha..(bintang yang tahap middle kesewelan ye)..kalaulah inspector gadget tu betul2 ada...mesti kompem aku dah 'book' ye tuk cari kemisterian CINTA & ANUGERAH..

BINTANG"S MEMO: mane pergi inspector gadget?