Friday, March 19, 2010

cinta atau hanya suka?

cinta atau hanya suka?bila sekali fikir,hanya suka..tp bila dah 2 kali fikir mcm cinta..tp bila dah berkali-kali fikir,sekadar suka+cinta=sucin kata(gabungan suka dan cinta ..hahaha)
actually entri nie nothing meaning..just 4 menyemak kn dlm blog aku...kih3..
if blog ni kosong je,xde entri baru..nanti ye merajuk la.susah dh kalau nk pjuk balik(sebenarnya nk ckp aku ni tgh merajuk skunk..;p)..mcm aku la..yg suke+ kuat merajuk tanpa sebab ape2..ngee~~(besh jugak kuat merajuk..tp 'die' tu xpenah pom pujuk aku tyme merajuk..'die' just biar je aku merajuk..uish!!!sampai hati 'die')

tersimpang lak dr tajuk entri ni laks..xD...masuk blik dlm entri k..hehe..td tgh2 aku berfacebook...t'tgk quiz title cinta atau hanya suka..so,mouse ni terus je nk take kuiz kat fb (cinta atau hanya suka) and results ye: SAYANG (aik cm pelik kn..tjuk ye cinta atau hanya suka..tp result ye sayang..mmg pelik tp benar;) ..so.ni sumthing yg nk kongsi nga korang sume:

Saat kau MENYAYANGI seseorang, kau ingin sekali membuatnya bahagia dan bukan untuk dirimu sendiri.Saat kau MENYAYANGI seseorang dan berada di sisinya maka kau akan bertanya,"Bolehkah aku memelukmu?"SAYANG adalah saat ia menangis dan kau akan menangis bersamanya.SAYANG adalah saat kau melihatnya kau akan melihatnya dari hatimu dan bukan matamu.Pada saat orang yang kau SAYANGi menyakitimu, engkau akan menangis untuknya.Pada saat kau SAYANG padanya, kau akan MEMBIARKANNYA MEMILIH.SAYANG adalah kau akan menemaninya di saat dia memerlukanmu.SAYANG adalah hal memberi dan menerima.


p/s: kami sayang kamu