Thursday, March 4, 2010

27 FEBRUARY!!!!

welcum,matured girl!!!
now,i'm getin 21..ops,sory cilap2!!! 22 years now..(cam bru 20 je..haha)..i'm be actived my blog..dah lame xactived..cos xde masa sgt nk on9..even now, da 4th March...tp aku stil masih merasakan besday tu (sebab tyme besday aku tu cam busy cos my kazen kawen,so xdpt nk bergayut lame2) membazir je kan call free maxis hari, xcol sape2 pom.
....dis year, besday aku xhappenin sgt..xdpt celebrate nga sum1.(mcm la tahun2 leps aku penah celebrate ngan sum1 tu..hehe)...last year,sum1 yg aku arapkan akan 1st wish besday aku, xjugak2 jdik 1st wish besday aku for dis year..adoi la...nape la sum1 tu ade je alasan2 yg diberikan (mayb i'm not important for dat sum1 tu)...
malas da nk pk sum1 tu..buat my mud tak okay je.blogger-emoticon.blogspot.com


nk dijadikan cerita besday ni..my sis (atie) punye besday sama nga aku..hehe..cm twin je kan... penah dulu tyme kecik2, adik aku yg bongsu + encem = (amir), tnye aku...yg aku n my sis atie ni kembar ke??? (tersenyum aku dgn pertnyaan tu)...ape lg aku pom kelentong r ckp kami ber2 mmg kembar,cume my mom sekolahkan my sis dulu,bru sekolahkan aku..haha

..lawak tol adik aku neh...blogger-emoticon.blogspot.com

for my sis atie..
blogger-emoticon.blogspot.com
~~may ur dreams comes true~~
~~wish u best of luck~~


for my self

blogger-emoticon.blogspot.com

p/s: getin to be more and more matured ;)