Friday, January 1, 2010

MoNink;)

my time juz comin..at least, dpt jugak aku jenguk2 blog yg tak berape comel (comel ckit2;p)...bout 1wek, xdpt on9...2day, bumi jeteh dibasahi ujan..sejuk oo..nsb bek aku dh mandi..kalau x, jwb nye smpai ptg pom xmandi..hehe...ni dh smpai umah kt jeteh..td aku bgn awal, kul6 even 2day xkeje...tp bgn awal cuz wan to com back to jeteh wif my kazen n aunt...blik2 je,sampai umah..terus hentam mkn bihun goreng..hehe..lapar (walaupom dah mkn nasi lemak otw blik jeteh)...pas mkn..terus on9...igtkan nk tgk sape supervisor aku utk evaluate prac trainin aku...tp takde lg..hampa ;(..agak2 nye bile la abg wan nk letak dlm web econ ni...tiba2 t'igt lak,my experience for 2 days ago....4 parct tarinin experience..aku pg kilang pertima kelmarin..hehe...kilang buat sardin tu...pg audit...4 1st time...aku diwjibkan pg kira stok...korang tahu x ape g aku kene kira???haha..kene kira ikan yg buat sardin tu..ade ikan keli...ikan longicep,ikan tamban..mcm3 r..tp sbnrye,aku xkira pom..sbb sejuk sgt dlm bilik ais tu..so, aku juz rambang2 je hemtam kira olok2..kih3...kira tin2 kosong yg digunakan tuk packing sardin,kira bhn2 mentah...xla pnt sgt sbb ade uncle tu yg kirakn..aku juz tgk3 je..huhu...ari rabu, pg t-shoppe kt gong kapas...t=shoppe tu lbh kurang cm 7eleven tu r..kira stok..sabar je..korang tahu x, aku kene kira sume brg3 dlm kedai tu tmasuk barang dlm stor..penat2!!!sampai skt lutut aku ni sampai skrg...;(.....dah la berhabuk..eii..mmg penat la...tp at least, aku dpt experience la..thax buat sape3 yg tlibat..hehe


p/s: kepenatan yang memberi pengalaman;))