Friday, January 1, 2010

Hope 4 2010??

tiap kali tahun baru..sume owang sibuk2 duk tanye ape azam baru...aku pom kekadang pom, heran jugak la.. tiap kali tiba tahun baru, xkan la baru bz2 nk wat azam baru..tp biase la lumrah kehidupan kn..aku pom ade gak azam tahun baru (td bukan main la heran kn,tb2 aku laks wat azm tahn baru..kih3)...haha..xsangka tahun 2009 dah tinggalkan aku...byk jugak kenangan pahit yg aku masih lg berputar2 lam otak ni....bile ingatkan sume2 tu,benci aku pd diri sendiri..kerana terlalu mudah trust owng lain....dahla..mals dh nk pk hal2 tu..yg penting tahun 2010..aku msti tanamkan kenangan manis2..huhu( manis mcm madu pom ok gak) ...azam tahun 2010??erm..baru bk pk..haha..(sedangkan ni dah mlm da..haha-baru nk pk ape azam tahun baru)...ape erk..azam???errmmmm...nk jadik better person than las year..tu je..xkisah la dari segi ape..education...personality...sume3 la...