Monday, May 16, 2011

Master ke Keje?

bile dah abis belajar pun..ketensenan tetap ade..yela, asik pk nak buat ape lagi lepas ni..penim eden ye..alamak nye tanam anggur dulu untuk beberapa bulan..kalau tak berbuah..kite tanam epal lak..hihi..dulu time studi2, asik duk pk bile nak abis belajar..skrg bile dh abis, lagi banyak beban yg tertanggung..

kalau diikutkan hati rasa mcm nak sambung master..lgpun, mak asik duk suruh aku amek master..die nak suruh aku jd lecturer..tapi masalah ye dalaman aku ni tak cukup kuat..lecturer aku cakap kalau nak jd lecturer, better amek master in science sbb kebyakkn universiti skg ttp kn syarat nak jadi lecturer kene ade Phd..so..amek master n sambung la phd..tapi aku lemah bab-bab yg buat researh ni..thesis final projek aku pun ntah ape2..salah aku jugak , buat pun mcm last2 minute ..haha...nak amek MBA, aku mcm tak berminat sgt pasal business2 ...tensen bila pk masa depan nii...dh lame aku duk pk nak amek master ke tak???ooo..MISS MASTER, bile la ko nak buka kn pintu hati aku niiii......

bila aku pk pada masa skrg ni..memang taknak belajar dah..NAK KEJE dulu..tgk akak-akak aku sume dah keje...ade duit sendiri, kerete..boleh shopping sakan (kejelesan yang tersgt2)..tapi nak dpt keje pun mcm susah je skg..jadi penanam anggur la aku skrg nii...sambil buat duk tlg mak aku siapkn majlis pertunangan je..tak ssabar ni..nak tahu sape yg bertunang???op kos la girl yang besday 27 februari ...can't wait for 4th Jun. ..^_^
miss wooorieesss