Monday, May 3, 2010

UPDATE!!!!



yeah..akhir ye,dapat jugak aku meng update kn blog ni setelah sekian lame tak men update kn ye..
nak kata aku tak online..almost every day, aku men online kan laptop ku..tp disbb kn mood utk men update kn ye takde..aku pom mls la mem paksa diri ku ...now, mlm nie rs mood utk meng update kn blog telah kembali menjadi sebati dlm jiwa ku...aku pom cpt2 cube untk men make-up kn lg blog ni...yela..aku pom naek meluat tgk rupa blog yg tak penah b'ubah..bk kata pepatah zaman2 tok kaduk dulu2..'tak ada orang yg boleh mengubah hidup kita, melainkan kita sendiri'...so dgn bpegang pada pepatah tu, aku selalu cube utk mengubah diri aku sendiri menjadi lebih baik ;)..

pejam celik pejam celik..dah masuk bulan mei!!!!ni yg buat aku xsabar sgt nk meng habiskan bulan mei..kih3...tamatlah sudah hikayat pak belalang...ops..clp,bukan pak belalang...tp mak belalang..haha..(hati mula utk berbunga..tp belum berbunga lagik..hehe;p)...ni pom masih menghitung hari..bile la aku mahu kawen..kih3..ade hati la kamu nk kawen!!! grad pom tak lagi...tp xslh kn jika kite memasang cita-cita untk kawen..haha..(hati semakin sewel 2x)...eh..terlajak dr isu di atas lak..hehe...xpela, bak kata pepatah lagi, ' terlajak perahu boleh diundur, tp terlajak kata badan binasa'...betul ke kata pepatah tu???kenpius nie...tp yg pasti...aku bukan terlajak kata..cume terlajak tangan yg menulis...haha..(hati semakin sewel 4x)...STOP!!! JANGAN MELALUT!!!!..


p/s: mencount kan hari 31/5..wink3;)