Thursday, December 10, 2009

pre-blog;) - part 2-

date: 2dec
muD: BowinK
VenUe: secRet PLace?

kebosanan tuk 2nd day in practical trainin..huhu..just buat contengan tuk blog..tanpa diketahui anyone..bila dorang tnye..aku ckp duk wat daily report..haha.. dasar penipu kami kamu..;p..tipu sekali sekala....tipu sunat..kihkih..adoi..kebosanan tahp kriktikal ke ni??xnah sebosan gini..if bosan...biase ye aku tido ke..main game ke ..tgk muvie ke..fuh.;(..bosan!!dah jam duk kul10 pg..masih buntu...xtahu ape nk wat.xkn nk review working paper audit tu..ptt ke review lg???smlm dah review...xpyh kot..kih3..next wek..bru stat wat actg..auditg,,supervisor xde dis wekend..2 yg aku kebowinknan...nk main game..tkt owg tgk lak..t terkantoi lak..hhuhuuuso baik aku wat contengan tuk blog..habiskan dkwat pen..haha
td benti jap..akak ofis ade....huhu..penakut gak aku ni...bukan ape tkt t die report kt supervisor..mampus aku..hehe.Tulun!!!bosan ni..cmne esok hari lakni aku tulis kt ketas dlu..t bru nk post kt blog bile on9...tp tak tahu r bile nk 0n9...kt cni xde tenet..da 2 hari ujan kt cni..2lg r membelai aku tuk ngantok..ngantok yg bukan disengajakan~~~lmbt ye kul1...bosan!!mghitung detik lunch;)pas mkn..ngantok lg~~~~(^_^)



p/s: hehe...mmg bosan je keje aku kn;)